Madonna kevään 2019 mainoskuvassa.

Madonna esiintyy Euroviisuissa

Madonna esiintyy tämän vuoden Euroviisuissa. Pop-tähti esittää kilpailun väliajalla kaksi laulua.

Madonna on yksi maailman tunnetuimmista pop-laulajista. Hän on Euroviisujen kaikkien aikojen tunnetuin esiintyjä.

Madonna ei osallistu laulukilpailuun, mutta hän taitaa varastaa suurimman huomion itse kisalta. Madonna esittää väliajalla kaksi kappaletta. Niistä toinen on uusi ja toinen vanha hitti.

60-vuotias Madonna saa esiintymisestään miljoonan euron palkkion. Sen maksaa israelilais-kanadalainen rikas liikemies Sylvan Adams.

Madonnan 14. levy Madame X julkaistaan 14. kesäkuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste