Kuvassa on taiteilija M.A. Numminen.

M.A. Numminen jaksaa yllättää – tällä kertaa laulamalla saunassa saksaksi.

M.A. Numminen laulaa saunassa

Suomalainen lyhytelokuva M.A. Numminen in der Sauna pääsee saksalaisiin elokuva- teattereihin.

Sitä esitetään alkukuvana ennen varsinaisen elokuvan esitystä.

Elokuvan nimi tarkoittaa suomeksi M.A. Numminen saunassa. Elokuvassa taiteilija M.A. Numminen esittää saksaksi laulun Linksrum helsinkiläisessä Arla-saunassa. Elokuvan on ohjannut Claes Olsson. Filmi on mukana ainakin kahdella saksalaisella filmifestivaalilla tänä syksynä.

M.A. Numminen on suosittu Saksassa. Hän on tehnyt aiemminkin musiikkia saksan kielellä. Hän levytti 1970-luvulla vanhoja saksalaisia iskelmiä.

Lähde Helsingin Sanomat

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste