Urhon (Vesa-Matti Loiri) ja Emilian (Lenita Susi) ystävyys on elokuvan ydin. Elokuvan on ohjannut Mika Kaurismäki.

Loirin hieno roolityö kantaa elokuvaa

Näyttelijälegenda Vesa-Matti Loiri tekee jälleen loistavan roolityön.

Mika Kaurismäen elokuva Elämältä kaiken sain koskettaa ja naurattaa. Vesa-Matti Loiri on tehnyt paljon hienoja rooleja hyvin erilaisissa elokuvissa. 70-vuotias Loiri saattaa olla uransa loppupuolella, mutta tässä on yksi hieno rooli lisää.

Loiri esittää Kaurismäen elokuvassa vanhuuden vaivoista ja muistisairaudesta kärsivää Urhoa. Loiri osaa näytellä pienin elein, mutta saa ne tuntumaan hienoilta ja koskettavilta. Urho ja goottityttö Emilia ovat elokuvan kantavat hahmot. Ystävyys on tämän elokuvan vahva teema.

Elokuvan ensi-ilta on 21.8.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste