Linda Vinkin veikeän taiteilijanimen takaa paljastuu Linda Lastunen.

Linda Vink matkalla maineeseen

18-vuotiaan Linda Vinkin Dödöö ja meikkii saattaa olla tämän kesän hittilevy.

Viime kesänä Linda lauloi Karvattomasta kissasta. Siitäkin tuli hitti.

Hämeenlinnalainen Linda tekee häpeilemätöntä tanssipoppia. Hänen taustallaan on Aikakoneesta tuttu hittikone Maki Kolehmainen.

– Levyn nimi tulee sillä olevan laulun Ei tarvii näytellä prinsessaa tekstistä. Se kuvaa minua hyvin.

Linda tietää, että hänen imagonsa eli julkikuvansa on hyvin blondimainen. Hän kuitenkin tietää, mistä laulaa.

– Vaikka olen blondi, en ole tyhmä.

Ensi keväänä Linda kirjoittaa ylioppilaaksi. Hän aikoo kirjoittaa ruotsin, joka on hänen äidinkielensä. Linda kertoo tykkäävänsä lapsista, mutta haluaa opiskelmaan yhteiskuntatieteitä.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste