Kuninkaallista historiaa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Sophi Mutevelian / Netflix
Uutinen julkaistu: 16.12.2020

The Crown on maailman suosituimpia tv-sarjoja. Sarja kertoo Englannin kuningatar Elisabetin II:n elämästä.

The Crown -sarjasta on ilmestynyt neljä tuotantokautta. Sarja alkoi vuodesta 1947. Uusissa jaksoissa kuvataan 1980-lukua alkua.

The Crown on valtava menestys ympäri maailman. The Crown on tehty poikkeuksellisen taitavasti. Sarjan juoni on kiehtova ja näyttelijät ovat erinomaisia. Sarja kuvaa historiaa, joka kiinnostaa monia katsojia.

Mutta ovatko Crownin tapahtumat totta? Sarjan käsikirjoittaja Peter Morgan sanoo, että sarjan kuvaamat historialliset tapahtumat ovat totta. Henkilöiden väliset keskustelut ovat keksittyjä.

The Crown-sarjan kaikki kaudet maksullisessa Netflix-suoratoistopalvelussa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)