Kun mies ei halua

Teksti: Petri Kiuttu, lähde STT
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 14.01.2014

Elokuva Ei kiitos perustuu Anna-Leena Härkösen romaaniin. Tarina kertoo nelikymppisestä pariskunnasta, jonka suhde ajautuu vaikeuksiin.

Syy on se, että mies ei enää halua seksiä. Mies eli elokuvan Matti on kuitenkin muuten oikein kelvollinen aviomies. Hän siivoaa, laittaa ruokaa ja on siisti. Matin vaimo eli Heli tekee suhteen eteen kovasti töitä. Heli yrittää saada miestään innostumaan. Aviopuolisoiden tarpeet eivät kuitenkaan kohtaa. Niinpä tulee ero. Elokuvassa Mattia näyttelee Ville Virtanen ja Heliä Anu Sinisalo. Tarina on hyvä ajankuva. Nykyaikana vastaavat ongelmat ovat yleisiä. Aiemmin pidettiin yleisenä sitä, että nainen ei halua. Nykyisin mies saattaa kieltäytyä seksistä vuosikausia. Se luonnollisesti tuottaa päänvaivaa suhteen osapuolille.

– Anna-Leena Härkönen osaa tuoda huumoria mukaan myös vaikeaan aiheeseen, elokuvan ohjaaja Samuli Valkama toteaa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)