Kolmas Nainen: Raimo Valkama (vasemmalla), Pasi Kallioniemi, Sakari Pesola, Pauli Hanhiniemi, Timo Kivikangas ja Timo Löyvä.

Kolmas Nainen kiertää Suomea

Rock-yhtye Kolmas Nainen keikkailee ahkerasti tämän vuoden lopussa ja ensi vuoden aikana.

Kolmas Nainen on yhä suosittu rockyhtye. Yhtyeeltä julkaistiin tänä syksynä jo kymmenes levy. Kolmas Nainen perustettiin jo vuonna 1982 Etelä-Pohjanmaan Alavudella. Yhtye nousi suureen suosioon 1990-luvussa alussa.

Vuonna 1994 yhtye hajosi, mutta palasi yhteen uudelleen 2000-luvulla. Sen jälkeen yhtye on esiintynyt säännöllisesti.

Kolmas Nainen kiertää keikoilla ahkerasti jouluun saakka. Uuden levyn nimi on Linjassa.

Kolmas Nainen esiintyy loppuvuonna esimerkiksi Torniossa, Vaasassa, Kuopiossa ja Porissa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste