Laulaja Michael Jackson (keskellä) kuvattiin Robsonien perheen kanssa tammikuussa vuonna 1990. Wade Robson on edessä vasemmalla.

Kohudokumentti Michael Jacksonista

Uusi dokumentti Leaving Neverland väittää, että Michael Jackson syyllistyi lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön.

Wade Robson ja James Safechuck syyttävät Michael Jacksonia hyväksikäytöstä, joka jatkui vuosia. Uhrit olivat lapsia. Jacksonin sukulaiset kiistävät syytökset.

Michael Jackson on maailman tunnetuimpia laulajia. Jackson kuoli vuonna 2009.

Leaving Neverland -dokumentin voi katsoa Yle Areenassa:

https://areena.yle.fi/1-4673202

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste