Kohudokumentti Michael Jacksonista

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Wade Robson archive / Yle
Uutinen julkaistu: 11.04.2019

Uusi dokumentti Leaving Neverland väittää, että Michael Jackson syyllistyi lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön.

Wade Robson ja James Safechuck syyttävät Michael Jacksonia hyväksikäytöstä, joka jatkui vuosia. Uhrit olivat lapsia. Jacksonin sukulaiset kiistävät syytökset.

Michael Jackson on maailman tunnetuimpia laulajia. Jackson kuoli vuonna 2009.

Leaving Neverland -dokumentin voi katsoa Yle Areenassa:

https://areena.yle.fi/1-4673202

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)