Vesku Jokinen (toinen oikealta) on Klamydian laulaja ja keulakuva. Jokinen on yhtyeen ainoa alkuperäinen jäsen.

Klamydia on soittanut 30 vuotta punkia

Vaasalainen Klamydia-yhtye on esiintynyt jo 30 vuoden ajan. Punk-yhtye on myynyt 700 000 levyä ja tehnyt yli 2 500 keikkaa.

Klamydia juhlistaa tänä vuonna 30 vuoden taivaltaan. Punk-yhtye on edelleen suosittu. Klamydia tekee yhä keskimäärin sata keikkaa vuodessa.

Vaikka Klamydia juhlii merkkivuottaan, se ei edelleenkään hienostele. Laulaja Vesku Jokinen sanoo, että Klamydia tekee punk-rockia kansalle. Klamydian uusi levy julkaistiin lokakuussa. Aikuisilta kielletty sisältää nopeatempoista punkia.

Klamydia on tänä syksynä juhlakiertueella. Joulukuun alussa on luvassa Klamydian erikoisristeily Baltic Princessillä. Risteily on Turusta Tukholmaan.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste