Kikka on edelleen suosiossa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 07.10.2020

Laulaja Kikka on jälleen paljon esillä. Kikan elämäkerta julkaistiin syyskuussa.

Kirjan nimi on Mä haluun viihdyttää. Se on myös Kikan ensimmäisen hitin nimi.

Kikan eli Kirsi Sirénin elämäkerran on kirjoittanut Raija Pelli. Pelli oli Kikan ystävä. Hänet muistetaan myös Poliisi-tv:n juontajana.

Kikka vetäytyi julkisuudesta vuonna 2004. Hän jätti päihteet, ja tilalle tuli terveellinen elämäntapa. Se ei kuitenkaan enääauttanut. Kikka kuoli vuonna 2005. Hän oli vain 41-vuotias.

Raija Pellin mukaan Kikka aavisti, että hän kuolee nuorena. Vaikka Kikka oli värikäs esiintyjä, hän oli hyvin herkkä ihminen.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)