Kuvassa on ruotsalainen rockyhtye Kent. Sen viidestä alkuperäisjäsenestä kolmella on suomalainen tausta. He ovat ruotsinsuomalaisia.

Kentin viidestä alkuperäisjäsenestä kolmella on suomalainen tausta. He ovat ruotsinsuomalaisia.

Kent lopettaa syksyllä

Pohjoismaiden suosituin rock-yhtye Kent lopettaa uransa. Ruotsalaisyhtyeen seuraava levy on uran viimeinen.

Kentin jäähyväislevy Då som nu för alltid julkaistaan 20. toukokuuta.

Yhtye tekee syksyllä jäähyväiskiertueen. Kentiltä julkaistaan syksyllä myös kokoelmalevy, joka sisältää kaksi uutta kappaletta.

Kent esiintyy jäähyväiskiertueellaan myös Suomessa. Yhtye esiintyy 28.10. Helsingissä ja 29.10. Vaasassa. Kaikkien aikojen viimeiset esiintymisensä yhtye tekee valtavalla Tele2 Arenalla 16.–17.12. Tukholmassa. Halliin mahtuu 45 000 katsojaa.

Kent perustettiin 26 vuotta sitten Eskilstunassa Ruotsissa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste