Kelis tuli tunnetuksi vuonna 2003 Milkshake-kappaleella.

Kelis muuttui uskottavaksi

Amerikkalainen laulaja Kelis tuli tunnetuksi vuosituhannen vaihteessa.

Häntä pidettiin alkuvaiheissa pinnallisena poptähtenä, joka katoaa musiikkimaailmasta parin hittikappaleen jälkeen. Kelis on kuitenkin muuttunut ja luonut oman vahvan tyylinsä. Hänen musiikkinsa on rytmikästä ja vahvaa.

Kelis on julkaissut jo kuusi albumia. Niistä viimeisin on Food. Kelis esiintyi tänä kesänä Pori Jazzissa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste