Keikalle omassa olohuoneessa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 20.05.2020

Keikalle pääsee nyt myös kotisohvalla. Timanttinen keikka on musiikkiohjelma, joka löytyy verkosta.

Kevään ja kesän keikat ja festivaalit on peruttu koronaviruksen takia. Keikkatunnelmasta voi nauttia myös kotona. Musiikkiohjelma Timanttinen keikka vie sinut klubille. Kaikkein parasta on, että sinun ei tarvitse poistua olohuoneestasi.Voit katsoa keikat televisiosta, tietokoneelta tai puhelimen näytöltä.

Musiikkiohjelman isäntä Sami Kuoppamäki toivoo, että ohjelmaa tehdään kymmenen vuotta.

– Bändejä ja esiintyjiä riittää, Sami Kuoppamäki sanoo Helsingin Sanomissa.

Timanttisen keikan esiintyjiä ovat esimerkiksi Yona, Asa, 22-Pistepirkko, Melrose, Tuomari Nurmio, Von Hertzen Brothers, Laura Sippola ja Jonna Tervomaa. Voit katsoa keikat Yle Teeman lähetyksistä ja Yle Areenasta verkossa.

Lähteet HS, Yle

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)