Karita Mattila kuvattiin Suomen Kansallisoopperassa Helsingissä.

Karita Mattila jäi Suomeen

Oopperalaulaja Karita Mattila on asunut Suomessa melkein vuoden. Mattilan koti on kuitenkin Floridassa Yhdysvalloissa.

Oopperalaulaja Karita Mattila ei ole päässyt melkein vuoteen kotiin. Oopperatähti Karita Mattila on asunut melkein vuoden Suomessa. Karita Mattila asuu vakituisesti Yhdysvaltojen Floridassa.

Mattila lähti viime vuoden helmikuussa konserttimatkalle Lontooseen, eikä ole päässyt takaisin sen jälkeen. Syynä on koronaviruspandemia.

Mattila on viettänyt aikaansa Helsingin asunnollaan ja käyttänyt ahkerasti somea. Karita Mattila päivittää kuulumisiaan säännöllisesti sosiaalisen median viestipalvelussa Twitterissä.

Lähde IS

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste