Kuvassa on amerikkalainen näyttelijä Samuel L. Jackson Big Gamen pääosassa.

Amerikkalainen Samuel L. Jackson (kuvassa) on Big Gamen pääosassa.

Kallein suomalainen elokuva

Elokuva Big Game tuli teattereihin viime viikolla. Se on kallein elokuva, mikä Suomessa on koskaan tehty.

Se maksoi 8,5 miljoonaa euroa.

Pääosaan saatiin amerikkalainen elokuvatähti Samuel L. Jackson. On arvioitu, että hän sai roolistaan noin 700 000 euron palkkion.

Jackson esittää elokuvassa Yhdysvaltain presidenttiä. Terroristit ajavat häntä takaa Suomen Lapissa.

Häntä auttaa 13-vuotias poika, jota näyttelee Onni Tommila.

Elokuvan on ohjannut Jalmari Helander. Hän tuli kuuluisaksi elokuvan Rare Exports ohjaajana.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


2 kommenttia uutiseen “Kallein suomalainen elokuva”

  1. luokka 4

    Kiva kun on tehty uusi elokuva Suomessa

  2. Jaroslava

    Samuel saa tosi ison palkan. Petroskiossa vuoden tulo rapun korjaaminen maksaa samoin kuin Samuelin palkkio.