Justin Bieberin elämä on sekaisin

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Ben Watts
Uutinen julkaistu: 11.02.2014

Teinitähti Justin Bieber on viime aikoina viettänyt levotonta elämää. Poptähden ystävät ovat huolestuneet Bieberin elämäntavoista.

He arvelevat, että 19-vuotias Bieber on riippuvainen huumaavista aineista ja lääkkeistä.

Bieberin ystävät pelkäävät, että nuoresta tähdestä tulee voimakkaiden lääkeaineiden seuraava uhri. Esimerkiksi Michael Jackson oli pitkään lääkeriippuvainen. Michael Jackson kuoli vuonna 2009.

Kanadalainen Bieber tuli tunnetuksi vuonna 2009. Silloin julkaistiin ensimmäinen levy My World. Hän on vakaumuksellinen kristitty eikä hyväksy aborttia tai esiaviollista seksiä. Bieber asuu Yhdysvalloissa Kalifoniassa. Hän ei kuitenkaan aio luopua Kanadan kansalaisuudesta.

2 kommenttia artikkeliin ”Justin Bieberin elämä on sekaisin”

  1. on vaikea olla kuuluisa henkilö jonka elämää on sekaisin ja ehkä käyttää huumeita, jos lehtien juttuun on uskomista?

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)