Jesse Kaikuranta asuu Kokkolassa.

Jesse Kaikuranta asuu Kokkolassa.

Jesse Kaikuranta on uusi suosikkilaulaja

Jesse Kaikuranta tuli tutuksi The Voice of Finlandissa.

Jesse Kaikuranta tuli tutuksi The Voice of Finland -musiikkikilpailussa viime keväänä. Mies eteni kisassa aina loppukilpailuun saakka. Jesse oli mukana Paula Koivuniemen johtamassa joukkueessa, ja hän sai jo silloin paljon kehuja.

Kolmikymppisen Kaikurannan ensimmäinen oma levy on nimeltään Vie mut kotiin. Se julkaistaan 2. marraskuuta. Levyllä on mukana myös hitiksi noussut kappale Järjetön rakkaus.

Levyn on tuottanut Tehosekoitin-yhtyeen nokkamies Matti Mikkonen. CD:n laulut ovat peräisin nimekkäiltä laulun- tekijöiltä, kuten Paula Vesalalta, Aki Tykiltä, Freemanilta ja Hectorilta. Kaikuranta on kirjoittanut levylle itsekin pari laulua. Kaikuranta asuu Kokkolassa, jossa hän työskentelee opettajana.

Kaikuranta ei ole enää teinipoika. Hän suhtautuu suosioonsa rauhallisesti.

– Olihan laulukilpailu yksi elämäni käännekohtia. Sen jälkeen on tapahtunut paljon ja nopeasti, olen innoissani, Jesse toteaa Ilta-Sanomissa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste