Jasper Pääkkönen näyttelee Spike Leen elokuvassa ennakkoluuloista ja väkivaltaista rasistia Felixiä.

Jasper Pääkkönen Hollywoodissa

Suomalainen näyttelijä Jasper Pääkkönen menestyy Hollywoodissa. Hän näyttelee hienon roolin suositussa elokuvassa.

Suomalainen näyttelijä Jasper Pääkkönen menestyy Hollywoodissa. Hän näyttelee hienon roolin suositussa elokuvassa. Jasper Pääkkönen näyttelee uudessa elokuvassa sivuroolia. Elokuva on saanut hyvät arvostelut. Pääkkösen roolihenkilö kuuluu rasistiseen Ku Klux Klan -järjestöön. Ku Klux Klan korostaa valkoisen rodun ylivaltaa ja harjoittaa rotusyrjintää.

Pääkkösen näyttelijäntyö on taitavaa, ja hän esittää epämiellyttävää henkilöä hyvin. Pääkkösen roolihenkilö puhuu Yhdysvaltojen etelävaltioiden aksentilla eli korostuksella. Pääkkösen rooli on suurin, jonka suomalainen näyttelijä on tehnyt Hollywood-elokuvassa.

Elokuvan ohjaaja Spike Lee on kuuluisa elokuvaohjaaja. Spike Lee tekee kantaaottavia elokuvia, jotka ovat saaneet useita palkintoja.

BlacKkKlansmania esitetään elokuvateatterissa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste