Ismo Leikola on stand up -koomikko. Stand up -koomikko esiintyy lavalla yleisön edessä. Huumori syntyy esiintyjän ja yleisön vuorovaikutuksesta.

Ismo Leikola saa kehuja

Kuuluisat yhdysvaltalaiset näyttelijät kehuvat Ismo Leikolaa.

Stand up -koomikon vitsit huvittavat Hollywood-tähtiä.

Näyttelijätär Jamie Lee Curtis jakoi huhtikuussa Instagram-tilillään videon, jossa hän kehui Ismo Leikolaa. Instagram on sosiaalisen median eli somen palvelu, jossa jaetaan kuvia. Curtisilla on Instagramissa 2,5 miljoonaa seuraajaa.

Jamie Lee Curtis tuli kuuluisaksi kauhuelokuva Halloweenissa. Hän on tehnyt sen jälkeen pitkän uran näyttelijänä.

Tämän jälkeen myös Jake Gyllenhaal huomasi Leikolan vitsit. Gyllenhaal kehui Leikolaa omalla Instagram-tilillään.

Ismo Leikola on asunut vaimonsa kanssa jo neljä vuotta Yhdysvalloissa Los Angelesissa. Hän on esiintynyt esimerkiksi Conan O’Brienin ohjelmassa.

Voit katsoa Ismo Leikolan esityksiä Youtubessa.

Lähteet HS, IS

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste