Iron Skyn jatko-osa valmistui

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Tomi Tuuliranta
Uutinen julkaistu: 17.01.2019

Suomalaisen tieteiselokuvan Iron Skyn jatko-osa on valmistunut.

Elokuva Iron Sky: The Coming Race tuli ensi-iltaan tällä viikolla. Elokuvan on ohjannut Timo Vuorensola.

Jatko-osan tekeminen kesti peräti kuusi vuotta. Elokuvan piti tulla ensi-iltaan alun perin jo alkuvuonna 2017.

Elokuvan pääosia esittävät Lara Rossi, Julia Dietze ja Udo Kier. Suomalaisia näyttelijöitä ovat Kari Ketonen ja Duudsoneista tuttu Jukka Hildén.

Iron Sky oli menestys myös ulkomailla. Jatko-osan Saksan ensi-ilta on 20.3. Elokuva tulee teattereihin myös muissa Pohjoismaissa, Britanniassa, Ranskassa ja Japanissa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)