Iron Sky kiinnostaa ulkomailla

Teksti: MV, lähde STT
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 13.03.2012

Suomalainen elokuva Iron Sky on tehnyt historiaa.

Elokuva on herättänyt suurta kiinnostusta Saksassa Berliinin elokuvajuhlilla. Iron Sky:ta tullaan myös näyttämään ympäri maailmaa. Sen esitysoikeudet on myyty jo 30 maahan.

Iron Sky on varsin erikoinen elokuva. Elokuva kertoo saksalaisista natseista, jotka ovat paenneet toisen maailmansodan jälkeen kuuhun. Nyt natsit aikovat vallata maapallon takaisin.

Ammattilaisten lisäksi Iron Skyta ovat olleet tekemässä myös fanit. Harrastajat ovat saaneet suunnitella esimerkiksi elokuvan avaruusalusten yksityiskohtia.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)