Hurriganes-rockmusikaalin näyttelijät poseeraavat Remu Aaltosen (keskellä) kanssa

Hurriganes-rockmusikaalin näyttelijät poseeraavat Remu Aaltosen (keskellä) kanssa

Hurriganes päätyi näyttämölle

Linnanmäen Peacock-teatterissa nähdään toukokuussa todellista rockryminää!

Musiikkiteatteri Palatsi tuo esiintymislavalle Hurriganesin. Ei toki sitä aitoa ja alkuperäistä Hurriganesia, vaan bändin musikaalin muodossa.

Tunnetun suomalaisen rockbändin tarinasta on jo aiemmin tehty kirja ja elokuva.

Rocmusikaali esitettiin ensimmäisiä kertoja vuoden alussa Tampereella. Musikaalissa Hurriganesin laulajaa ja rumpalia Remu Aaltosta esittää Miro Honkanen. Basisti Cisse Häkkistä näyttelee Teemu Rajamäki. Jussi Ojanen näyttelee molempia Hurriganesin tunnetuimmista kitaristeista, eli Ile Kalliota ja Albert Järvistä.

Esityksessä käydään läpi vuodet bändin perustamisesta 1971 aina vuoteen 1977 saakka. Näyttämön bändi soittaa Hurriganesin tunnetuimpia hittejä.

Miro Honkanen on soittanut rockbändeissä nuorena, Rajamäki taas tunnetaan Uniklubi-yhtyeestä. Hurriganes-musikaalin ensi-ilta on 16.5.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste