HIM-yhtye, edessä yhtyeen laulaja Ville Valo.

HIM-yhtye, edessä yhtyeen laulaja Ville Valo.

HIM palasi pitkältä tauolta

HIM-yhtye on ollut viime vuodet hiljaa, mutta nyt HIM on palannut.

HIM on Suomen kansainvälisesti menestynein rockyhtye. Laulaja Ville Valon ohjaama yhtye tunnetaan laajasti maailmalla.

Yhtyeen uusi levy Tears On Tape julkaistiin huhtikuun lopussa. Levyä kehutaan reippaaksi ja raskaaksi kokonaisuudeksi, jossa yhtye palaa omaan historiaansa.

Valon mukaan levy soi raskaasti hyvästä syystä.

– Kun tein levyn lauluja, oli syksy ja punaiset lehdet putoilivat puusta. Levystäkin tuli syksyisen raskas. Edellinen levymme oli kevyttä poppia. Emme koskaan tee kahta samanlaista levyä peräkkäin.

HIM esiintyy kesällä Suomessa Turun Ruisrockissa ja Oulun Qstockissa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste