Kuvassa on Jari Sillanpää. Hän on kaikkien aikojen suosituimpia suomalaisia laulajia. Sillanpää valittiin tangokuninkaaksi vuonna 1995.

Jari Sillanpää on kaikkien aikojen suosituimpia suomalaisia laulajia. Sillanpää valittiin tangokuninkaaksi vuonna 1995.

Herkkä elämäkerta Jari Sillanpäästä

Jari Sillanpään elämäkertakirja Paljaana paljastaa, mutta ei kohauta.

Mari Koppisen kirjoittama elämäkerta Paljaana kertoo ihmisestä, jonka nimi on Jari Sillanpää. Tämä henkilö sattuu olemaan yksi Suomen tunnetuimmista ihmisistä, laulaja ja julkkis.

Kirja paljastaa, että Sillanpään alkoholin käyttö on välillä karannut käsistä. Sillanpää kertoo myös äitinsä kuolemasta ja surusta. Laulaja kertoo, miltä hänestä tuntui, kun hän tuli kaapista ja kertoi olevansa homo. Vaikka teoksessa on paljastuksia, se ei kuitenkaan edusta sensaatiojournalismia. Kirja on hyvällä maulla tehty värikäs elämäkerta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste