Johannes Holopainen ja Laura Birn Helene-elokuvassa.

Helene Schjerfbeck on nyt esillä

Suomalaisesta taiteilijasta Helene Schjerfbeckistä on tehty elokuva ja Ateneumissa on laaja Schjerfbeck-taidenäyttely.

Antti J. Jokinen on ohjannut elokuvan Helene. Heleneä esittää Laura Birn.

Ateneumin taidemuseossa Helsingissä Schjerfbeck-näyttelyn teokset kertovat erityisesti taiteilijan matkoista.

Näyttely Ateneumissa 26. tammikuuta saakka.

Helene-elokuvan ensi-ilta on perjantaina 17. tammikuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste