Hassisen kone kuvattuna vuonna 2019: Harri Kinnunen (vasemmalla), Jussi Kinnunen, Reijo Heiskanen ja Ismo Alanko .

Hassisen kone palaa esiintymislavoille

Hassisen kone oli 1980-luvun alussa Suomen suosituin rock-yhtye. Yhtye palaa soittamaan ensi kesänä.

Hassisen kone esiintyy ensi kesänä kotikaupunkinsa Joensuun klubilla kolmena iltana. Tämän lisäksi yhtye soittaa keikat Seinäjoella Provinssi-festivaalilla ja Tampereella Ratinan stadionilla.

Keikkojen teema on 40 vuotta myöhemmin. Hassisen kone perustettiin vuonna 1980.

Hassisen kone ei esitä keikoilla uusia lauluja, mutta kaikki yhtyeen tunnetuimmat kappaleet kuullaan.

Hassisen kone julkaisi vuosina 1980–1982 kolme albumia.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste