Harlinin uusi ensi-iltaan

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Future Films
Uutinen julkaistu: 31.08.2016

Renny Harlinin uusi elokuva on suuri menestys Kiinassa.

Suomalainen elokuvaohjaaja Renny Harlin on noussut suureen suosioon Kiinassa.

Harlinin ohjaama Skiptrace on tuottanut lipputuloina Kiinassa lähes 120 miljoonaa euroa.

Skiptrace on toiminnallinen komediaelokuva. Sen pääosissa nähdään Jackie Chan ja Johnny Knoxville. Johnny Knoxvillen venäläistä tyttöystävää esittää Sara Forsberg. Sara Forsberg tuli tunnetuksi Youtuben Kielinaisena. Hän imitoi Youtube-videollaan eri kieliä itse keksimillään sanoilla. Videota on katsottu yli 17 miljoonaa kertaa.

Sara Forsberg on myös luonut avaruusolentojen kielet esimerkiksi uuteen Star Wars -elokuvaan.

Skiptrace tuotettiin Kiinan, Hongkongin ja Yhdysvaltojen yhteistyönä. Elokuvan jatko-osaa aletaan kuvata vuonna 2017.  Skiptrace tulee ensi iltaan 2.9.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)