Sanna (vasemmalla), Kata, Timo ja Sonja ovat Toisenlaiset frendit.

Sanna (vasemmalla), Kata, Timo ja Sonja ovat Toisenlaiset frendit.

Frendit ovat taas täällä!

Uudet Frendit ovat täällä!

Suosikkisarja Toisenlaiset frendit jatkuu jo kolmannella kaudella. Luvassa on kahdeksan uutta jaksoa, joissa käsitellään rakkautta, asuntolaelämää ja uusia frendejä.

Suosio tuo myös kuuluisuutta, sillä nykyisin sarjan tähdiltä pyydetään nimikirjoituksia! Toisenlaiset frendit taitavatkin olla siis jo koko kansan frendejä!

Sarjasta selviää, että työnteko on edelleen näille ystävyksille tärkeä asia elämässä.

Toisenlaiset frendit TV2:ssa lauantaisin kello 18.15. Sarjaa voi seurata Yle Areenasta. Jaksot nähtävissä Areenassa myös ennakkoon.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Frendit ovat taas täällä!”

  1. Poliisi Espoo

    Minä seuraan sarjaa toisenlaiset frendit se on todella hyvä sarja ja todella kiva sarja ja tykkään tästä sarjasta todella paljon.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste