Eppu Normaalin veljespari Martti Syrjä (vasemmalla) ja Mikko Syrjä.

Eput-elokuva kertoo yhtyeen tarinan

Suomen suosituin rock-yhtye Eppu Normaali viettää juhlavuottaan. Yhtye on toiminut jo 40 vuotta. Eput-dokumenttielokuva kertoo yhtyeen tarinan.

Eput kertoo Eppu Normaalin tarinan sen alkuajoista aina tähän vuoteen saakka. Tapahtuneita asioita kertaavat kaikki yhtyeen jäsenet. Elokuvan keskipisteessä ovat kuitenkin Eppujen veljespari, laulaja Martti Syrjä ja kitaristi Mikko ”Pantse” Syrjä. Elokuva tulee ensi-iltaan perjantaina 2. joulukuuta.

Elokuvan lisäksi Eppu Normaalilta julkaistaan 3 cd-levyn konserttilevy Ratina. Levy on äänitetty Eppujen juhlakeikalla Tampereen Ratinan stadionilla elokuussa.

Eppu Normaali esiintyy tänä vuonna vielä kaksi kertaa. Yhtyeen juhlavuosi huipentuu perjantaina ja lauantaina 2.–3. joulukuuta. Eput esiintyy silloin Espoon Areenalla.

Eppujen laulujen sanoittaja Martti Syrjä ja säveltäjä Pantse Syrjä lupaavat, että yhtyeeltä julkaistaan vielä joskus levy, joka sisältää vain uusia lauluja.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Eput-elokuva kertoo yhtyeen tarinan”

  1. Maxim

    Eput. Minä tykkään Epusta. Eppu Normaali esiityi 2- 3 Joulukuuta. Eput kohta elokuvat 2-3 Joulukuuta.