Elvis Presley palasi konserttilavoille vuonna 1968. Elviksen paluu oli onnistunut. Hän oli elämänsä kunnossa.

Elvis Presley elokuvateattereissa

Elvis Presley on maailman tunnetuin rocklaulaja. Elvis palaa tällä viikolla lavoille ympäri maailman – elokuvateatterissa.

Elvis palasi laulajaksi vuonna 1968. Elvis näytteli Hollywood-elokuvissa 1960-luvun alkuvuodet, eikä esiintynyt lainkaan. Sitten hänet houkuteltiin tv-ohjelmaan, joka onnistui hienosti. Siitä alkoi rock’n’rollin kuninkaan paluu huippusuosioon.

Comeback Special -ohjelman kuvauksista on kulunut 50 vuotta. Tv-ohjelma esitetään tällä viikolla uudistettuna versiona elokuvateatterissa ympäri maailman.

Elvis: ’68 Comeback Special – 50th anniversary esitetään elokuvateatterissa torstaina 14.9.

Lue lisää Elviksen elämästä Selkosanomien verkkolehdestä: selkosanomat.fi/viihde/elviksen-kuolemasta-40-vuotta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste