Elliä kiusattiin koulussa

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 01.12.2015

Haloo Helsinki! -yhtyeen laulaja ja basisti Elli kärsi kouluaikoinaan kiusaamisesta.

Elli kertoo Me Naiset -lehden haastattelussa, että häntä kiusattiin erityisesti yläasteella. Kiusaajat olivat tyttöjä.

Ellin mukaan tyttöporukoiden kiusaajat tulevat nykyisin taputtelemaan häntä olalle ja kehumaan häntä. Ellin mukaan häntä pidettiin erilaisena.

– Minua nimiteltiin oudoksi. Se teki minusta välillä epävarman. Perheen tuki oli silloin minulle  tärkeää, Elli sanoo Me Naisissa.

Elliä ihmetyttää se, että nyt menestyksen jälkeen kiusaajat ihailevat häntä. – En minä vihaa kiusaajiani. Olen surullinen heidän puolestaan.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)