– Tule mukaan lataamaan akkuja syksyn keskellä, sanoo Elastinen.

– Tule mukaan lataamaan akkuja syksyn keskellä, sanoo Elastinen.

Elastinen tekee 12 keikkaa

Hiphop-laulaja Elastinen lähtee marraskuussa laajalle kiertueelle.

Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun Elastinen tekee ison kiertueen konserttisaleissa ympäri Suomen. Kiertueen nimi on Voimavirta.

Elastinen teki paljon keikkoja suurilla festivaaleilla viime kesänä. Keväällä oli iso konsertti Hartwall-areenalla Helsingissä.

– Nyt on hyvä hetki tuoda suurien areenojen energia pienempiin saleihin, Elastinen kertoo.

Konserttisaleihin pääsevät myös alle 18-vuotiaat. Keikoilla soittaa Elastisen Kulkurit -bändi.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste