Elastinen nousi listaykköseksi

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Sami Siilin / Rähinä Records Oy
Uutinen julkaistu: 21.10.2014

Rap-artisti Elastinen on saavuttanut soolouransa ensimmäisen ykkössijan Suomen singlelistalla.

Kappale on Vesa-Matti Loirin Naurava kulkuri. Elastinen esitti laulun Vain elämää –televisiosarjassa.

Naurava kulkuri on alun perin amerikkalainen country-kappale. Siitä on tehty useita suomalaisia versioita. Niistä tunnetuin on Vesa-Matti Loirin esitys vuodelta 1986. Sitä on vaikea kuunnella nauramatta.

Elastinen tuli tunnetuksi Fintelligenssin laulajana. Hän julkaisi ensimmäisen soololevynsä vuonna 2004.

Lähde Metropoli.net

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)