D’Sanz eli Daniel Sanz ja ruotsalainen Günther (oikealla) haluavat edustaa Suomea euroviisuissa.

D’Sanz eli Daniel Sanz ja ruotsalainen Günther (oikealla) haluavat edustaa Suomea euroviisuissa.

Ehdokkaat euroviisuihin julki

Suomen ehdokkaat Eurovision laulukilpailuun on paljastettu. Ehdokkaita on kaikkiaan kymmenen.

Joukossa ei ole kovin kuuluisia artisteja. Erikoisinta on se, että mukana on ruotsalainen laulaja Günther yhdessä suomalaisen Daniel Sanzin kanssa.

Suomen edustaja valitaan 28. tammikuuta Espoon Metro Areenalla. Yle TV2 näyttää kilpailun suorana lähetyksenä.

Itse Eurovision laulukilpailu järjestetään Ukrainan Kiovassa toukokuussa.

Suomen ehdokkaiden esityksiä voi katsella ja kuunnella jo nyt osoitteessa yle.fi/aihe/umk

Lähde Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste