Olet tässä: Etusivu » Viihde » Cheek on vuoden kotimainen tähti
Cheek on julkaissut jo kymmenen levyä. Hän
ei siis ole
mikään
tähdenlento.
Cheek on vuoden kotimainen tähti
Teksti: SelkosanomatKuva: Warner Music
Cheek teki sen, mihin kukaan toinen suomalainen muusikko ei ole vielä pystynyt. Raptähti myi olympiastadionin kaksi kertaa loppuun.
Cheekistä on parin viime vuoden aikana kasvanut ilmiö, jollaista Suomessa ei ole aiemmin nähty. Hänen keikoillaan käy lapsia sekä aikuisia bailaajia. Cheek herättää suuria tunteita, häntä joko rakastetaan tai inhotaan.
– Tämä on mun elämäni suurin juttu. Isompaa ei enää tule, Cheek sanoo.
Cheek esiintyy Helsingin olympiastadionilla 22. ja 23. elokuuta.