Cheek on julkaissut jo kymmenen levyä. Hän ei siis ole mikään tähdenlento.

Cheek on vuoden kotimainen tähti

Cheek teki sen, mihin kukaan toinen suomalainen muusikko ei ole vielä pystynyt. Raptähti myi olympiastadionin kaksi kertaa loppuun.

Cheekistä on parin viime vuoden aikana kasvanut ilmiö, jollaista Suomessa ei ole aiemmin nähty. Hänen keikoillaan käy lapsia sekä aikuisia bailaajia. Cheek herättää suuria tunteita, häntä joko rakastetaan tai inhotaan.

– Tämä on mun elämäni suurin juttu. Isompaa ei enää tule, Cheek sanoo.

Cheek esiintyy Helsingin olympiastadionilla 22. ja 23. elokuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste