
Cheek kertoo kirjassa esimerkiksi omista mielenterveyden ongelmistaan.
Cheek muistelee
Teksti: SelkosanomatKuva: Lehtikuva
Rap-laulaja Cheek julkaisi lokakuun alussa elämänkertakirjan, vaikka hän on vasta 35-vuotias.
Kirjasta tuli suuri menestys. Sitä on painettu yli 50 000 kappaletta.
– Moni sanoo, että kirja antaa uusia näkökulmia biiseihin. Tuntuu hyvältä saada tällaista palautetta, Cheek kertoo.
Kirjan nimi on JHT Musta lammas. Sen on kirjoittanut toimittaja Mikko Aaltonen.
Lähde Otava
Mitä mieltä olit jutusta?