Cheek on palannut tauolta. Suomen suosituin rap-tähti lähtee isolle kiertueelle.

Cheek lähtee hallikiertueelle

Cheek on Suomen suosituin hiphop-artisti.

Cheek on täällä taas. Cheek vetäytyi vuosi sitten tauolle. Nyt tauko on ohi.

Cheekin uuden singlen nimi on Sä huudat. Uusi levy Alpha Omega julkaistaan 16. lokakuuta. Ensi vuonna tammikuussa Cheek lähtee 15 kaupungin jäähallikiertueelle. Kiertue on suurin, jonka suomalainen artisti on kotimaassa toteuttanut. Luvassa on siis suurta menoa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste