Rokkari Bruce Springsteen

Rokkari Bruce Springsteen

Bruce Springsteen on jälleen täällä

Yhdysvaltalainen Bruce Springsteen nousee yhtyeensä kanssa lavalle Turussa.

Bruce Springsteen ja E Street Band -yhtye esiintyvät Turkuhallissa tiistaina 7.5. sekä keskiviikkona 8.5. Kumpaankin konserttiin odotetaan 10 000 kuulijaa.

Springsteen on pitkän linjan rokkari, joka nauttii suurta suosiota ympäri maailman, niin myös Suomessa.

Hänestä julkaistiin äskettäin suomennettu elämäkerta Bruce. Elämäkertaa kehutaan todenmukaisimmaksi Springsteen-kirjaksi, joka on koskaan julkaistu. Jos siis olet kiinnostunut Brucesta, kannattaa tutustua tähän teokseen!

Bruce Springsteen on esiintynyt yhtyeensä kanssa jo 40 vuotta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste