Bond rikkoo ennätyksiä

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Danjaq United Artists
Uutinen julkaistu: 20.11.2012

007 Skyfall vuoden katsotuin elokuva.

Uusi James Bond -elokuva on noussut katsojien suureksi suosikiksi myös Suomessa. 007 Skyfall oli ensin kaikkien aikojen katsotuin ensi-iltaelokuva. Nyt se on jo noussut vuoden katsotuimmaksi teatterielokuvaksi. Ennusteiden mukaan Bond saavuttaa tänä vuonna puolen miljoonan katsojan rajan.

Vuoden toiseksi katsotuin elokuva on Ice Age 4: Mannerten mullistus. Sam Mendesin ohjaama elokuva on järjestyksessään 23. Bond. Elokuvan pääosassa nähdään Daniel Craig. Hän esittää Bondia myös seuraavassa elokuvassa, jonka ensi-ilta on vuonna 2014.

Skyfall-elokuva palaa Bondin lapsuuteen. Elokuvassa Bondin nähdään näyttävän tunteitaan, jopa itkevän.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)