James Bond on seikkaillut jo 23 elokuvassa. Kuvassa Daniel Craig.

James Bond on seikkaillut jo 23 elokuvassa. Kuvassa Daniel Craig.

Bond rikkoo ennätyksiä

007 Skyfall vuoden katsotuin elokuva.

Uusi James Bond -elokuva on noussut katsojien suureksi suosikiksi myös Suomessa. 007 Skyfall oli ensin kaikkien aikojen katsotuin ensi-iltaelokuva. Nyt se on jo noussut vuoden katsotuimmaksi teatterielokuvaksi. Ennusteiden mukaan Bond saavuttaa tänä vuonna puolen miljoonan katsojan rajan.

Vuoden toiseksi katsotuin elokuva on Ice Age 4: Mannerten mullistus. Sam Mendesin ohjaama elokuva on järjestyksessään 23. Bond. Elokuvan pääosassa nähdään Daniel Craig. Hän esittää Bondia myös seuraavassa elokuvassa, jonka ensi-ilta on vuonna 2014.

Skyfall-elokuva palaa Bondin lapsuuteen. Elokuvassa Bondin nähdään näyttävän tunteitaan, jopa itkevän.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste