Kuva on Aviciin keikalta Helsingissä vuonna 2015.

Aviciin kuolema surettaa

Ruotsalainen DJ Avicii kuoli 28-vuotiaana huhtikuun lopulla. Avicii eli Tim Bergling löydettiin kuolleena Omanin pääkaupungissa Masqatissa.

Fanit ovat surreet Aviciita varsinkin Ruotsissa.

Aviciin musiikkia soitetaan nyt enemmän kuin koskaan. Avicii teki suosittua elektronista tanssimusiikkia. Suosituin Aviciin laulu on Wake Me Up. Sitä on soitettu Spotifyssa yli 200 miljoonaa kertaa.

Hän teki yhteistyötä muun muassa Madonnan ja Coldplayn kanssa. Avicii teki paljon myös konsertteja. Hän esiintyi Ruotsin prinssin Carl Philipin häissä. Aviciin terveys heikkeni viime vuosina.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste