AVAlla on nähtävissä sarja, jossa Elvis Costellon vieraina on maailmantähtiä. Kuvassa Sting.

AVAlla on nähtävissä sarja, jossa Elvis Costellon vieraina on maailmantähtiä. Kuvassa Sting.

Ava näkyy nyt koko maassa

Uusi tv-kanava näkyy myös antennitelevisioissa.

Televisiokanava AVA näkyy nyt koko Suomessa. AVA:lta tulee muun muassa erilaisia lifestyle-ohjelmia kuten muoti- ja sisustusohjelmia. AVA näyttää myös dokumentteja, elokuvia ja televisiosarjoja. Monet televisiokanavan ohjelmat ovat erityisesti naisten makuun.

Tähän asti AVA-kanava on ollut nähtävissä suomalaisissa kaapelitalouksissa. Nyt AVA näkyy myös talouksissa, jotka on kytketty antenniverkkoon. Jos sinulla on hankaluuksia löytää AVA televisiostasi, tee televisiossa kanavahaku tai palauta television tehdasasetukset (katso tarvittaessa lisäohjeita laitteen ohjekirjasta). Kanavahaun jälkeen sinun pitäisi löytää AVAn televisiosi kanavalistalta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Ava näkyy nyt koko maassa”

  1. Juha

    Ava:n tekstitys on toteutettu Yle1:n Yle2:n ja Teeman kaltaisena ja Ylen kanavien tekstejä voin käyttää teksti TV:ltä sivuilla 451,452,453. Onko Avan tekstejä myös saatavilla teksti TV:n kautta?

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste