Anna Puu lomaili vuodenvaihteessa Kuubassa. Nyt on taas keikkojen vuoro.

Anna Puu esiintyy konserttisaleissa

Anna Puu esiintyy kevään aikana myös konserttisaleissa. Kesällä Anna Puu nähdään melkein kaikilla isoilla festivaaleilla.

Anna Puun tuorein levy on Rakkaudella, Anna Puu. Levy ilmestyi viime syksynä. Moni levyn lauluista kertoo rakkauden lisäksi erosta. Myös Anna Puu erosi viime vuonna avomiehestään.

– Olen tosi onnellinen tyttäreni kanssa. Minulla on paljon rakkautta elämässäni.

Anna on sanoittanut kaikki uuden levynsä kappaleet itse. Hän osallistui myös kappaleiden sävellystyöhön.

– Toivottavasti tunteiden kirjot kuuluvat levyllä. En pidätellyt ollenkaan, kun teimme sitä.

Lähteet Me Naiset, IS

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste