Anna Puu esiintyy konserttisaleissa

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 16.02.2016

Anna Puu esiintyy kevään aikana myös konserttisaleissa. Kesällä Anna Puu nähdään melkein kaikilla isoilla festivaaleilla.

Anna Puun tuorein levy on Rakkaudella, Anna Puu. Levy ilmestyi viime syksynä. Moni levyn lauluista kertoo rakkauden lisäksi erosta. Myös Anna Puu erosi viime vuonna avomiehestään.

– Olen tosi onnellinen tyttäreni kanssa. Minulla on paljon rakkautta elämässäni.

Anna on sanoittanut kaikki uuden levynsä kappaleet itse. Hän osallistui myös kappaleiden sävellystyöhön.

– Toivottavasti tunteiden kirjot kuuluvat levyllä. En pidätellyt ollenkaan, kun teimme sitä.

Lähteet Me Naiset, IS

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)