Anna on rasismin vastainen lähettiläs

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Warner Music
Uutinen julkaistu: 14.01.2014

Anna Abreu on yksi Hyvän tahdon lähettiläistä, jotka Etnisten suhteiden neuvottelukunta on nimennyt.

23-vuotias laulaja on taustaltaan suomalais-portugalilainen. Abreu on tuonut kahden kulttuurin taustaansa esiin uransa alusta saakka.

– Suomalaisuus merkitsee minulle aitoutta, rehellisyyttä ja tasa-arvoa. Olen ylpeä siitä, että saan asua näin turvallisessa maassa. Toivon, että pystymme toteuttamaan täällä tasa-arvoa monipuolisemmin ja yksilötasolla, Anna sanoo.

Hyvän tahdon lähettiläs osallistuu julkiseen keskusteluun ja antaa esimerkkiä omilla teoillaan ja käytöksellään. Abreu oli syksyllä mukana Vain elämää -sarjassa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)