Andy McCoy tuli tunnetuksi Hanoi Rocksin kitaristina ja lauluntekijänä. Hänen oma levynsä ilmestyy ensi vuonna.

Andy McCoyn tarina kirjana

Uusi kirja kertoo värikkään kitaristin Andy McCoyn elämästä. Andy McCoy tunnetaan esimerkiksi Hanoi Rocksista ja Pelle Miljoona Oy -yhtyeestä.

Andy McCoy on Suomen tunnetuin rocktähti. Kaikki tuntevat Andyn. Lamppu Laamanen on kirjoittanut Andy McCoysta kirjan. Elämäkerran nimi on Rock’n’Roll Star (suomeksi rocktähti). Nimi kuvaa hyvin McCoyn persoonaa. Hän on Suomen suurin rocktähti. Hänet tunnetaan, vaikka musiikki ei kiinnostaisi.

Andy McCoy kertoo kirjassa rehellisesti itsestään ja elämästään. Elämänvaiheet käydään läpi aina lapsuudesta saakka. Ylämäkien lisäksi kerrataan myös alamäet. Niitäkin on riittänyt.

Andy McCoyn ystävät tuntevat hänet sivistyneenä ja kohteliaana herrasmiehenä. Se saattaa yllättää heidät, joka näkevät Andyssa ainoastaan entisen narkkarin ja juopon. Kannattaa myös muistaa, että Andy McCoy on tehnyt ison nipun hienoja rockbiisejä.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste