Kuvassa Alma esiintyy jääkiekko-ottelun erätauolla Helsingissä marraskuun alussa.

Kuvassa Alma esiintyy jääkiekko-ottelun erätauolla Helsingissä marraskuun alussa.

Alma on matkalla maineeseen

Kuopiolainen laulaja Alma on menestynyt tänä vuonna loistavasti.

Hänen oikea nimensä on Alma-Sofia Miettinen. Alman laulut Karma ja Dye My Hair ovat olleet hyvin suosittuja Spotifyssa tänä vuonna. Alman lauluja on kuunneltu miljoonia kertoja Spotifyssa. Hän on hyvin suosittu varsinkin Saksassa.

Alma kilpaili Idols-ohjelmassa vuonna 2013, mutta ei päässyt parhaiden joukkoon. Tänä vuonna hän on tehnyt useita sopimuksia kansainvälisten levy-yhtiöiden kanssa. Esimerkiksi laulaja Elton John pitää Almasta. Elton John soitti kesällä radio-ohjelmassaan Alman laulun Karma.

Lähteet IS, HS

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste