Adele on suosittu ympäri maailmaa.

Adele on suosittu ympäri maailmaa.

Adele sai Oscarin

Adele esittää viime syksynä elokuvateatteihin tulleen James Bondin nimikkokappaleen.

Brittiläinen laulaja Adele sai Oscar-palkinnon parhaasta teemakappaleesta. Adele esittää uuden James Bondin Skyfallin nimikkokappaleen.

Uusinta 007-elokuvaa pidetään jopa sarjan kaikkien aikojen parhaana elokuvana. Adele on julkaissut kaksi pitkäsoittoa, albumit 19 ja 21. Molemmat levyt ovat menestyneet erinomaisesti. Hän on yksi tämän hetken suosituimpia naislaulajia koko maailmassa. Adele kertoi viime vuonna pitävänsä pitkän tauon musiikista.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Adele sai Oscarin”

  1. Vivien

    Tykään Adeleen musiikistä :)

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste