Adele on noussut nopeasti maailmanmaineeseen.

Adele on noussut nopeasti maailmanmaineeseen.

Adele on huippusuosittu

Uusi laulaja valloittaa maailmaa.

Adele on voittanut kuusi musiikkialan arvostettua Grammy-palkintoa. Adele voitti palkinnon jokaisessa sarjassa, jossa hän oli ehdolla. Hänen laulunsa Rolling In The Deep valittiin vuoden parhaaksi kappaleeksi.

Nuoren englantilaisen naislaulajan nousu musiikkimaailman huipulle on ollut huikea. Adelen viime vuonna ilmestynyt albumi on ollut myyntilistojen ykkösijalla jo yli viisi kuukautta. Kukaan muu nainen ei ole aikaisemmin pystynyt vastaavaan. Adelen menestys on erityisen poikkeuksellista, koska hän ei ole mikään tavallinen pop-tähti. Adele ei ole noussut julkisuuteen kauniin ulkomuodon, vaan upean äänensä ja koskettavien laulujensa ansiosta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste