AC/DC julkaisee levyn

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 05.11.2020

Rock-yhtye AC/DC julkaisee pian uuden levyn. AC/DC perustettiin jo vuonna 1973.

Australialainen rock-yhtye AC/DC julkaisee uuden levyn 13. marraskuuta. Uuden levyn nimi on Power Up. Samalla yhtye päättää pitkän taukonsa. AC/DC esiintyi viimeksi vuonna 2016. Yhtyeen edellinen levy julkaistiin vuonna 2014.

Uusi levy oli yllätys, sillä monet uskoivat yhtyeen lopettaneen. AC/DC:n laulaja Brian Johnson oli vaarassa kuuroutui. Basisti Cliff Williams ilmoitti, että hän jää eläkkeelle. Rumpali Phil Ruddilla oli ongelmia huumausaineiden kanssa. Nyt kokoonpano on kuitenkin jälleen yhdessä. Mukana ovat myös yhtyeen ainoa alkupeäinen jäsen Angus Young sekä toinen kitaristi Stevie Young.

AC/DC aikoo esiintyä, kun koronaepidemia on ohi. Kiertue alkaa ehkä vuonna 2022.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)