Abban jäsenet kertoivat yhtyeen paluusta syyskuun alussa. Kuva on Tukholmasta Gröna Lundin huvipuistosta.

Abba julkaisee uuden levyn

Abba julkaisee syksyllä uuden levyn. Abba on kaikkien aikojen suosituin ruotsalainen pop-yhtye. Abban edellisen levyn julkaisusta on kulunut 40 vuotta.

Abba julkaisi edellisen levynsä syksyllä vuonna 1981. Siitä on kulunut 40 vuotta. Levyn nimi oli The Visitors. Se oli Abban kahdeksas ja viimeinen levy pitkään aikaan. Vuonna 1982 Abba jäi tauolle. Yhtye ei ikinä palannut tauolta. Paitsi nyt.

Abba julkisti viime viikolla suuren uutisen. Yhtye palaa yhteen ja julkaisee uuden levyn. Abban uusi albumi eli levy julkaistaan 5. marraskuuta. Levyn nimi on Voyage. Levy on nauhoitettu Benny Anderssonin studiolla Tukholmassa.

Abba julkaisi viime viikolla myös kaksi uutta kappaletta. Kappaleiden nimet ovat I Still Have Faith In You ja Don’t Shut Me Down.

Yhtye aikoo palata esiintymislavoille ensi vuonna. Abba esiintyy ainakin Lontoossa ensi keväänä. Abban jäsenet eivät kuitenkaan nouse esiintymislavalle, vaan heidät heijastetaan sinne hologrammikuvina. Hologrammi tarkoittaa lasertekniikan avulla luotua kolmiulotteista kuvaa.

Abban jäsenet ovat Benny Andersson, Agnetha Fältskog, Anni-Frid Lyngstad ja Björn Ulvaeus. Kaikki Abban jäsenet ovat jo yli 70-vuotiaita.

Lähde STT

Abba eli Benny Andersson, Anni-Frid Lyngstad, Agnetha Fältskog ja Björn Ulvaeus vuonna 1974.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste