Saara Aalto edusti Suomea viime keväänä Euroviisuissa Portugalissa.

Saara Aalto edusti Suomea viime keväänä Euroviisuissa Portugalissa.

Aalto suosikkibändiin?

Huhut kertovat, että Saara Aalto liittyy Spice Girls -yhtyeeseen. Mutta luultavasti Aalto vain esiintyy Spice Girlsin kanssa ensi kesänä.

Englantilainen lehti Sun kertoi, että laulaja Saara Aalto liittyy suosittuun Spice Girls -yhtyeeseen. Victoria Beckham eli Posh Spice ei halua olla enää yhtyeessä. Sun-lehden mukaan Saara Aaltoa on pyydetty hänen tilalleen.

Uutista on luultavasti tulkittu väärin. Aaltoa on ehkä pyydetty vain esiintymään yhdessä Spice Girlsin kanssa. Spice Girls esiintyy pitkästä aikaa useissa konserteissa ensi kesänä. Konsertteja on vain Englannissa ja Irlannissa.

Spice Girls oli erittäin suosittu tyttöbändi 1990-luvun lopussa. Suurin hitti oli Wannabe. Spice Girls on pitänyt konsertteja silloin tällöin 2000-luvulla.

Lähteet IS, IL ja HS

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste